שלושה עדכונים ושלושה סרטונים

  • כתבתי כאן לא מזמן על ציונים ומכירות.  על הדרך הזכרתי את פיטר מור שקבע לעצמו רף ביקורות מאד גבוה למשחקי הספורט של EA, והוציא את העובדים לארוחה על חשבונו כשהגיעו לציון של מעל 90. עכשיו הוא כבר יורד מהרעיון, ולא בגלל שהוא מתקמצן על עוד ארוחה אלא בגלל שהוא מאמין שהסיכוי להעלות את הרף הציונים שנה אחרי שנה (כשהמשחק נמצא גם ככה כל כך גבוה) הוא קלוש.
  • כתבתי כאן לא מזמן על משחקים ואמנות. בין היתר מבקר הסרטים רוג'ר אברט שהחליט שמשחקים הם לא אמנות (בלי לשחק בהם). אז כנראה לא רק אני חשבתי שהוא קצת איבד את זה, והתגובות באינטרנט היו כנראה די סוערות. גם רוג'ר עצמו כנראה הבין בעקבות התקגובות שמשהו קצת דפוק בטיעונים שלו (ובחוסר היכולת שלו להגדיר בעצמו מהי אמנות) וחזר בו. הוא לא טוען פתאום שמשחקים הם אמנות, אלא רק שהוא לא בדיוק מתאים לשפוט את הנושא לאור חוסר ההיכרות המוחלט שלו עם תחום המשחקים. תודה רוג'ר!
    עכשיו אני שואל את עצמי אם כל הסיפור הזה היה רק בשביל לזכות בעוד חשיפה לבלוג שלו. זה כנראה עבד יופי.
  • אנטיתזה, גיימר דאדי, פינת השף, תרעומות של גיימר שמאלני, ספר המשחקים של הפנים… בשיטוטים האחרונים שלי יצא לי להיתקל בשלל בלוגים חדשים בעברית בנושאי משחקים. חלקם קיימים כבר הרבה זמן וחלקם ישנים יותר, אבל שיהיה לכולם בהצלח. אם תדירות העדכונים כאן בבלוג לא מספיקה לכם, אולי תוכלו להעביר איתם את הזמן – את כולם אפשר למצוא כאן בצד שמאל של הבלוג תחת הכותרת "בלוגרול ישראלי".
  • אם כבר אני אורז פה כמה דברים לא קשורים, אז אחרי הקליק תוכלו למצוא כאן כמה טריילרים נהדרים מהתקופה האחרונה

הראשון הוא סרטון הפתיחה של Fable III שמגיע באוקטובר. עשוי פשוט נפלא, עד כדי האיכויות של סרטי דיסני-פיקסאר. פשוט עשה לי את היום:

YouTube Preview Image

השני הוא טריילר Battle Begins של Halo Reach שמגיע בספטמבר. בלי מילים, עם מוזיקת אמביינט נהדרת כרגיל, ועם שלל סצינות קצרות ומרהיבות מהקמפיין.

YouTube Preview Image

השלישי הוא סרטון קצר של Mafia 2 שמגיע כבר החודש באוגוסט. Kick in the head של דין מרטין מתנגן ברקע ובהחלט מכניס לאווירה המתאימה בהשראת Goodfellas. תמיד רציתי להיות גנגסטר.

YouTube Preview Image

About swym