שוב עונת מלפפונים

מה זה לעזאזל אומר? שלמרות שרק חזרנו לשגרה, הבלוג כנראה יוצא שוב לחופשה – הפעם מפאת אילוצי זמן.

זה לא שאין על מה לדבר: כבר היו לי בקנה פוסטים על התוכניות של ואלב לעקוב אחרי המוח שלכם, על נושא ההישגים והאציבמנטים, על מלחמות החורמה של סוני בהאקרים, בLG, בצרכנים שלה ובהיגיון הבסיסי (ועל הקשר האפשרי לסינדרום שטוקהולם), על האם אציבמנטים זה טוב או רע (וגם על איך אציבמנטים משתלטים לנו גם על אספקטים אחרים בחיים).

בקיצור, היו לי הרבה יותר דברים לכתוב עליהם מאשר זמן לכתוב אותם והto-do list כל הזמן גדל, אבל מצד שני היו לי עוד דברים שרציתי לעשות: לפתח משחק בקצת הזמן הפנוי שיש לי למשל. יש מצב שחלק מהקוראים כאן יזכרו את הניסיון האומלל שלי לפתח משחק ב-36 בGlobalGameJam 2010 (את זה של השנה הפסדתי מטעמי חופשה), אבל עכשיו מיקרוסופט הודיעה על תחרות Dream.Build.Play 2011 לפיתוח משחק בXNA. התחרות פתוחה גם לישראל ונותנת לי מסגרת זמן קצת יותר ארוכה מהפעם הקודמת כדי לנסות ולפתח משחק: עד ה-14 ביוני למען האמת, שזה שלושה חודשים מהיום.

מאחר ורעיון מעניין כבר יש לי (וזה אפילו פשוט לישום באופן יחסי – זה לא איזה MMOFPS עם שליטת קינקט ותוכן מיוצר פרוצדורלית שרץ על מנוע אנריל) ומוטיבציה בסיסית גם היתה לי, החלטתי שפרס כספי ומסגרת הם אולי הדברים שבאמת יניעו אותי סוף סוף כדי לעשות סופית את הצעד הזה. אבל בשביל זה אני אצטרך כנראה להוריד הילוך מדברים אחרים לא קשורים, והכתיבה כאן היא אחד מהם.

אז מה יהיה עם הבלוג? אני מניח שבמידה ואני אתייאש מהפרוייקט אז אני תמיד אוכל לחזור לדברים שרציתי לכתוב פה כבר קודם. הדבר היחיד שאני מתלבט לגביו כרגע הוא האם להסב את הבלוג באופן זמני בשביל לכתוב על תהליך פיתוח המשחק עצמו. מעין Development Blog מצומצם לקהל קורא עברית בלבד שזה אשכרה מעניין אותו. מצד אחד זה יצריך ממני עוד זמן, אבל מצד שני זה יכול להיות עוד משהו שיעזור לי להיכנס למסגרת – כשיש לך מחויבות לדווח על התקדמות זה גם יוצר אצלך מחויבות להתקדם (אבל אני לא מבטיח כלום).

ולכן את השאלה הזו אני אפנה עכשיו לקוראים, בתקווה שיש עוד כאלו לאור העדכונים הלא תדירים של הבלוג: יש מישהו שיתעניין בקריאה כאן על ניסיון נואש לפיתוח משחק אינדי ועל כל התוהו ובוהו שמסביב? או האם בכלל הייתם מעדיפים לקבל את התכנים הסטנדרטיים שהתרגלתם לקבל מהבלוג הזה עד עכשיו (כלומר ארוכים ומתישים) אפילו אם זה יהיה במינון נמוך יותר? זה הזמן שלכם להשפיע (ולעדכן אותי אם בכלל נשארו קוראים) – אז תנו בטוקבקים.

 

About swym