פוסט ראשון – כי תמיד צריך להיות אחד כזה

שלום וברוכים הבאים לפוסט הראשון בבלוג Digital Trident – בלוג על משחקים ומה שמסביב.

התזמון של העליה לאוויר הוא די מקרי, אבל ממש עכשיו גוגל פרסמו את Zeitgest 2009 – מצעד הטרנדים הנשתי של מילות חיפוש בגוגל. ולמה זה רלוונטי? כי מילת החיפוש הפופולארית בישראל השנה היא "משחקים" – בדיוק כמו בשנה שעברה. על הידיעה טרחו לדווח רוב אתרי חדשות הטכנולוגיה והעסקים השונים.

אבל במדינה שבה כנראה רוב מה שאנשים מחפשים לעשות עם הזמן הפנוי שלהם זה לשחק, הגיימינג כתחביב (שלא נדבר על כמקצוע) עדיין נחשב למשהו שנדחק לחלוטין הצידה. יש אמנם כמה אתרים גדולים יותר וקטנים פחות בישראל שמיועדים למשחקים, כולל כמה בלוגים נבחרים בנושא שהצליחו לשרוד זמן מה (ובקרוב מאד נציב עבורם בלוגרול ידידותי בצד), ויש נוכחות מינורית לגיימינג במדורי טכנולוגיה בכמה עיתונים ומגזינים. אבל עדיין: מעולם המרכז לא היה כל כך בשוליים.

אין בבלוג הזה כמובן תקוות שווא ליצור מהפכה בתפיסה (כלומר עדיין לא), וקהל היעד של הבלוג הזה הוא כנראה לא אותם מאות אלפי גולשים בישראל שמחפשים את המילה "משחקים" בגוגל, בתקווה לשרוף קצת זמן מסך על משחק זריז שבו הם חובטים בפינגווינים / יורים בועות בצבעים תואמים / משקים ערוגות גזר – או כל טרנד אחר שמספק את התענוג הבסיסי הזה של "כיף" שמנקה קצת את הראש.

אז מי כן קהל היעד של הבלוג הזה? כנראה שמי שלקח את ה"כיף" הזה צעד קדימה: מי שהגיימינג עבורו הוא תחביב רציני או אפילו יותר מזה, מי שנהנה לא רק מלשחק משחקים אלא גם לקרוא עליהם ולפתח דיונים עליהם, מי שמתעניין בתעשייה שמסביב לגיימינג, ובנוסף לכל אלו גם מי שסתם אוהב לקרוא – בין אם הוא גיימר חדש יחסית, ותיק מאד, או עדיין לא (המטרה היא שהבלוג הזה יתאים גם למי שלא יודע מה זה IDDQD).

מעבר לזה אין כאן הרבה מה להוסיף מעבר למה שנכתב בעמוד האודות, אז רק כדי לסכם במשפט אחד משם:

התקווה היא לא רק שהבלוג הזה יחזיק לאורך זמן: התקווה היא שאולי הוא גם יעודד דיונים רציניים, יחשוף אנשים לדברים שהם אולי לא חשבו עליהם או לא הכירו קודם, ואולי גם יוציא מאנשים אחרים את היצר שלהם לכתוב או להגיב על משהו שבוער להם או מעניין אותם.

אז נקווה שהבלוג הזה יצליח לעניין ואולי גם לאתגר אתכם. אם לא – תמיד אפשר להתלונן כאן בתגובות 🙂

About swym